Pomáháme e-shopům a webům zvýšit návštěvnost díky SEO a komplexnímu online marketingu
Hledáte rady, jak díky SEO společně s komplexním online marketingem zvýšit návštěvnost vašeho webu či zvednout tržby ve vašem eshopu? Na této stránce naleznete tipy, rady a statistická data týkající se našich klientů. Jde o reálná data a příklady optimalizace webů z naší praxe.
100 000 neplacených návštěv měsíčně díky SEO
Rozhoduje responzivita, rychlost, obsah a budování povědomí
Váš web musí být optimalizovaný pro mobily
Chcete mít vyšší organickou návštěvnost z vyhledávače Google? Vytvořte si mobilní web! Proč? Protože žijeme v době mobilní, to znamená, že uživatelé www stránky stále častěji navštěvují z chytrých mobilních zařízení.
Rady zdarma
- otestujte použitelnost vašeho webu v mobilech
- zkoumejte detaily výsledku testu a inspirujte se ke zlepšení výkonu vašeho webu!
Váš web musí být zabezpečený a rychlý
Potřebujete větší neplacenou návštěvnost z vyhledávače Google? Zabezpečte svůj web pomocí HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) a dbejte na rychlost načítání www stránek.
Rady zdarma
- Je stránka zabezpečená? Ne? Nainstalujte si SSL certifikát!
- Ověřte, zde vaše HTTPS stránky mohou být procházeny a indexovány Googlebotem pro chytré telefony
- Je povoleno procházení?
- Je povoleno indexování?
- Je stránka optimalizovaná pro mobily?
- Potřebujete 3x ANO pro každou konkrétní stránku na vašem webu!
- Otestujte homepage
- Otestujte hlavní kategorie
- Otestujte nejvíce zanořenou podstránku
- Otestujte stránku DETAIL zboží
VIDEO: kontrola URL v Google Search Console
Fotogalerie: ano, takto je to v pořádku
Rychlejší vyhrává
Upravte svůj eshop či firemní web tak, aby byl rychlý na všech zařízeních. Buďte rychlejší než konkurence. Jak na to?
- Využijte nástroj PageSpeed Insights, který analyzuje obsah webové stránky a poté vygeneruje návrhy, jak ji zrychlit.
- Buďte rychlejší než konkurence!
- Otestujte konkurenci!
- Měřte výkon pomocí WEB.DEV/MEASURE a optimalizujte web!
- Zaměřte se na hodnoty FCP (First Contentful Paint) a LCP (Largest Contentful Paint)
BLOGUJTE A VYUŽIJTE ODKAZY A ŠTÍTKY
Pište o novinkách ve vaší firmě. Informujte o akcích, slevách na vaše produkty. Tematicky blogujte, pište odborné texty v sekci Aktuality, Novinky či Blog.
- pravidelně zveřejňujte pěkné obsahové (texty hezky česky, fotogalerie, videa z youtube) články týkající se tématu vašeho podnikání
- nezapomeňte v článcích doplnit vnitřní odkazy vedoucí do vašeho eshopu na kategorie zboží nebo na dílčí produkty
- v článcích můžete externě linkovat na vaše spřátelené weby
- v článcích můžete linkovat na další weby ve vašem vlastnictví
- do článků (pokud to váš redakční systém umí) vložte PDF ke stažení (další unikátní obsah!)
- do článků vkládejte tabulky, statistiky prokazující přínos vašich služeb a zboží
- články chytře oštítkujte a tagy vám vytvoří nové zajímavé tematické stránky
ŠTÍTKY, TAGY
- Štítky musí být stejně tematické jako obsah článku
- Štítky vám pomohou, když budou mít podobu hledaných klíčových slov
- Štítky jsou geniální v tom, že automaticky vytváří samostatné a 100% tematicky zaměřené stránky.
- Pozor! Štítkové stránky musí mít 100% v pořádku SEO onpage, jinak si moc nepomůžete!
VYUŽIJTE RSS FEED PRO EXPORT ČLÁNKŮ
Blogujete? Zveřejňujete aktuality a články na svém webu? Využijte sílu automatizace a šiřte obsah dále pomocí RSS kanálu!
- Provozujete eshop a chcete rychle šířit svůj obsah a zároveň budovat odkazy? Exportujte je do zpravodajství REGION24.cz!
- Provozujete firemní web a chcete o svých akcích rychle informovat veřejnost? Exportujte data do regionálního zpravodajství!
- Unikátnost článků si ohlídáte nastavením exportu.
- PR články (akce, slevy) exportujte na co nejvíce portálů a oslovte širokou veřejnost.
Mějte nejlepší = nejužitečnější obsah na internetu
- analyzujte poptávku po klíčových slovech (co vaši zákazníci hledají) viz našeptávače, viz statistiky Seznam, viz plánovač slov Google Ads
- podívejte se, kdo je na TOP stránkách ve výsledcích vyhledávání na vaše prioritní klíčová slova
- zjistěte, jaký existuje nejlepší, nejbohatší, nejužitečnější obsah pro uživatele (zákazníka)
- tvořte články, infografiky, videa, prezentace, PDF soubory, manuály, slovník pojmů (obsah) ještě lepší než konkurence
- v rámci vašeho webu či eshopu interně linkujte na tematické články a z článků zpět na produkty či kategorie zboží
- propagujte vaše unikátní obshaově bohaté články na sociálních sítích
- získejte zpětné odkazy pro vámi publikované články
Používejte velmi konkrétní klíčová slova (long-tail)
- maximálně využijte potenciál konkrétních víceslovných frází (longtail)
- méně hledané, méně konkurenčí fráze vám přinesou ovoce (objednávky) tehdy, když se uživatelé dozví odpovědi na své long-tail otázky právě na všem webu (blog na eshopu, slovník pojmů, aktuality, zkušenosti zákazníků...)
- využijte funkci automatického doplňování slov (našeptávač) ve vyhledávači Google (zjistíte varianty slov a další dotazy uživatelů)
- nezapomeňte na kvalitní meta popisky (meta description) u obsahových stránek
Budujte zpětné odkazy, získávejte pravidelně externí linky
- vlastní weby (portfolio webů ve vašem vlastnictví)
- spolupracující dodavatelské organizace (nabídněte zveřejnění kladné reference obchodnímu partnerovi s žádostí o vytvoření odkazu)
- mateřská společnost
- sesterské společnosti
- dceřinné společnosti
- vytvoření obsahu pro tematický web (guest posting)
- aktivita v tematických diskusích (community link building)
- spolupracující odběratelské organizace (možnost slevy)
- uspořádejte online soutěž pro bloggery (nabídněte váš produkt/službu tomu, kdo na svém blogu uveřejní příspěvek o tom, proč zrovna oni potřebují váš produkt/službu a k čemu výrobek/službu použijí)
- přeměňte zmínky o vaší značce/podnikání/eshopu na odkazy (poproste majitele webu o změnu textové zmínky na odkaz)
- e-book ke stažení zdarma (link baiting)
- sponzorství (v rámci poděkování za vaši pomoc požádejte sponzorovanou stranu o vytvoření odkazu)
- inspirujte se u konkurence (zjistěte, kdo odkazuje na vaši úspěšnou konkurenci)
- poskytněte rozhovor médiím (jste odborník? využijte potenciál online magazínů!)